Dobrodošli u Renault Trucks
Volvo Group Trucks Center Ljubljana
Renault Trucks dealers at Ljubljana Polje, Slovenia
Zatvoreno
Prikazati broj
Radno vrijeme recepcije
| ponedjeljak | 08:00 / 19:00 |
| utorak | 08:00 / 19:00 |
| srijeda | 08:00 / 19:00 |
| četvrtak | 08:00 / 19:00 |
| petak | 08:00 / 19:00 |
| subota | 08:00 / 14:30 |
| nedjelja | - |
Prodajni
| ponedjeljak | 08:00 / 17:00 |
| utorak | 08:00 / 17:00 |
| srijeda | 08:00 / 17:00 |
| četvrtak | 08:00 / 17:00 |
| petak | 08:00 / 17:00 |
| subota | - |
| nedjelja | - |
Usluge
| ponedjeljak | 06:00 / 20:30 |
| utorak | 06:00 / 20:30 |
| srijeda | 06:00 / 20:30 |
| četvrtak | 06:00 / 20:30 |
| petak | 06:00 / 20:30 |
| subota | 07:00 / 14:30 |
| nedjelja | - |
Dijelovi
| ponedjeljak | 06:00 / 20:30 |
| utorak | 06:00 / 20:30 |
| srijeda | 06:00 / 20:30 |
| četvrtak | 06:00 / 20:30 |
| petak | 06:00 / 20:30 |
| subota | 07:00 / 14:30 |
| nedjelja | - |
Service contact
Zoran Knezevic
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
Parts contact
Andrej Markovic
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com
4.5 / 5
241 reviews
24 kolovoz 2023
Branko M
Ljubazni
7 studeni 2025
Žiga Janhar
Neprihvatljivo dugo vrijeme popravka (3 mjeseca) – razočaravajuće s obzirom na klasu i marku vozila
Moj Volvo V90 Cross Country, vozilo visoke klase, popravljano je u Volvo Car centru Ljubljana više od tri mjeseca nakon prometne nesreće – za štetu za koju je osiguravajuće društvo procijenilo da će trebati otprilike 10 sati rada da se popravi.
Kad sam preuzeo vozilo, uvjeravali su me da će popravak biti gotov za 3-4 tjedna, no rokovi su se stalno pomicali – zbog “dodatnih pregleda”, “čekanja dijelova” ili “bolesti mehaničara”. Unatoč brojnim pozivima i hitnim slučajevima, nisam dobio nikakav pismeni raspored niti ispriku za kašnjenja.
Za to vrijeme koristio sam zamjenska vozila znatno niže klase, jedno čak i s primjetnim mehaničkim problemima (vozilo je trzalo pri određenim brzinama). Unatoč činjenici da sam bio bez automobila gotovo četiri mjeseca, servis mi nije ponudio nikakvu ispriku ili odštetu – čak ni simboličnu.
Kad sam sugerirao da bi nakon takvog iskustva bilo pošteno ponuditi barem besplatnu redovitu uslugu, dobio sam sljedeći odgovor: “Možemo vas rezervirati, ali o vašem trošku i morat ćete malo pričekati.”
Istina je da se situacija donekle popravila posljednjih tjedana – tim je počeo transparentno komunicirati o kašnjenjima, bez da moram opetovano zvati, što cijenim. Međutim, tako dugo vrijeme popravka i nedostatak bilo kakvog oblika odgovornosti nisu u okviru usluge koju očekujete od marke kao što je Volvo.
Kupac koji uloži desetke tisuća eura u vozilo treba dobiti profesionalan tretman, realne rokove i elementarno poštovanje povjerenja kupca.
Nadam se da će ovo mišljenje biti od pomoći drugim vlasnicima Volva i možda potaknuti veću odgovornost i poštivanje standarda koje ova marka predstavlja.
29 studeni 2025
barbara
Jako razočaran neki dan zovem da kupim stari auto još ga imaju sljedeći dan 1 sat prije nego što odemo pogledati još ga imamo dolazimo auto je prodan kaže prodan prije 1 tjedan nešto se šuškaju među sobom tko će vratiti benzin ako se tako radi od kupaca još uvijek ga ne skidaju s auto mreže žalosno bih volio čuti odgovorne da ne plaćaju i nagrade takve prodavače
30 listopad 2025
Aljaž Jelenko
Rado bih preporučio kupnju novog vozila u ovom centru. 5/5 i sve pohvale Urhu Furjaniču - ne samo za savjete oko samog vozila, već i za rekordno brzo sređivanje dokumentacije i dostavu/preuzimanje.
2 travanj 2025
peter kampijut
Automobili su super izbor, ali ne razumijem zašto uz ovako skupe aute ne dobijete nikakve poklone...privjesak za ključeve...kišobran ili majicu kratkih rukava...mušterijama bi to puno značilo...u mom vozilu nije bilo čak ni kutije prve pomoći...stvarno žalosno...